Coleman Event Shelter L - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Coleman Event Shelter L op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Colemankuttent 10-07-2015
Geschreven voor: Coleman Event Shelter L

Heb deze tent gekocht bij de Witt in Schijndel begint na max 8 weken opgestaan te hebben overal scheuren te vertonen de zon heeft max 2 weken erop gestaan en er zit een uv filter op overal uit de naden zelfs midden in het doek spontaan te scheuren maar je hebt 2 jaar garantie bij de Witt werden we afgescheept dat de zon erop gestaan had????? Toen maar naar coleman Breda contact opgenomen maar daar werden we ook afgescheept de service zegt zeker iets over de kwaliteit van het product!!!!!! En dat voor €200,- echt schandalig je kunt netto goed €200 op straat of bij de Witt naar binnen gooien garantie tot aan de deur!!!!! Dus ik koop nooit iets meer bij de Witt in Schijndel en nooit geen tent meer van coleman!!!!!!!👎👎👎